مروری بر بازاریابی شبکه ای » بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله بازاریابی
بازاریابی و تبلیغات


تاریخ درج مقاله : 1 آذر 1395

مروری بر بازاریابی شبکه ای

نویسنده:
سجاد کمالی نیا

چکیده TMBA:
در دنیای ثروت هیچکس جایگاهی را از قبل رزرو نکرده است. هر کسي اين جايگاه را بخواهد و آمادگي داشته باشد که براي داشتنش کار کند، مي تواند آنرا داشته باشد. هيچ قانوني وجود ندارد که شما را مجبور کند بين استقلال مالي و خانواده، يکي را انتخاب کنيد (کریستنسن ،2007). رؤياي صاحبکار بودن، بسيار شيرين است اما آمارها، تصوير واقعيتري از ساعات کاري طولاني، فشار عصبي زياد و بازدهي کم براي صاحبان کسب و کارهاي کوچک تا متوسط نشان مي دهند. آنها تقلا مي کنند که پس از کسر هزينه هايي مانند اجاره، انبارداري، کارمندان و کارکنان، سودي برايشان باقي بماند. با توجه به مشكلات جذب مشتري توسط تبليغات سنتي، در بازاريابي شبكه اي محصولات و خدماتي با كيفيت عالي توسط شخصي به شخص ديگر توصيه شد، كه منجر به تبليغي مناسب و مؤثر مي شود. این تحقیق بطور خلاصه به بررسی بازاریابی شبکه ای و مسائل و مشکلات مربوط به آن و تفاوت آن با ساختار هرمی می پردازد و راهکارهایی را جهت یک بازاریابی موفق ارائه می نماید.

 

واژگان کلیدی: بازاریابی شبکه ای، تبلیغات، بازاریابی موفق، ساختار هرمی

مقدمه
موضوع بازاریابی شبکه اي ازجمله موضوعات مهمی است که در ادبیات تجاري و بازاریابی کاربرد وسیعی دارد، علت این امر پنداشت نادرست از این مفهوم و یکی دانستن آن بـا سـاختارهاي هرمی است. پیدایش ساختارهاي هرمی راهی براي اغواي افراد عجول است. در این ساختارها فرد به کسب درآمـد عـالی در وقتهاي مازاد خود نوید داده می شود...

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم.ir.pdf [301.88 کيلوبايت]